Friday 12 May 2017

goedkoop soundcloud plays

goedkoop soundcloud plays kopen paypal artiesten advertenties samenwerking community gemeenschap cheap youtube views buy unlimited website traffic nederland nederlands muziek publiceren music producer producers producing label platenlabel contract recordlabel record records grow fame spot sounds soundspotters Jeroen Rijnen Tilburg konker spoenk sponk taka tuka land takatukaland takatuka
Het internet is alles veranderd, met digitale mp3-sites die jaarlijks in grote aantallen verschijnen, waardoor artiesten en kleine digitale labels hun eigen muziek kunnen vrijmaken en promoten, waardoor de grote platenlabels worden omzeild. Ik denk nog steeds dat de grotere recordbedrijven een essentieel onderdeel zijn van een artiestencarriere, die ze naar het volgende niveau brengen. Echter, de meeste recordbedrijven verkiezen de kunstenaar om hun eigen carrière te ontwikkelen door online promotie met sociale netwerken, digitale distributie, online radiostations, blogs en websites. In feite zijn er zoveel mogelijkheden beschikbaar voor de musicus, band en artiest vandaag.
Als je hard werken op je eigen promotie en online marketing en in de loop van de tijd een enorme fanbase opbouwt, dan vind je het meest waarschijnlijk op de radar van grote platenmaatschappijen, uitgevers en managers, maar je moet eerst moordenaarmuziek maken en alles doen De online promotie en marketing om je fan base te bouwen.
Publishing
Zoals sommigen van jullie al mijn belangrijkste ervaring kennen is met dans- en elektronische muziek en in de loop der jaren heb ik een aantal ondergrondse tracks vrijgelaten en heb ik een paar succes gehad met een paar projecten. In de jaren 90 keek ik naar mijn eigen uitgeverij die een taak was maar ik slaagde erin om de touwen te leren kennen met de MCPS en PRS, omdat ik een track had gelicenseerd voor een grote verkoopsamenstelling en de kans kreeg om bij de collectiemaatschappijen te registreren. Ik zou u adviseren om een ​​uitgever te vinden als u maar kunt, omdat er volop vormen zijn om in te vullen, hoewel vandaag het allemaal online is als u uw muziek registreert. Het is vrij eenvoudig maar kan tijdrovend zijn als je echt tijd in het creatieve proces wilt besteden. Dit voegt gewoon een andere taak toe aan de lopende banen die u zelf moet doen, maar als u tijd hebt, betaalt u het als u 100% van uw royalty's kunt behouden. Een goede uitgever zal voor u werken en royalties wereldwijd van alle mogelijke hoeken wereldwijd zoeken, maar ze nemen normaal gesproken een percentage uit. Sommige bedrijven nemen 50% en anderen nemen 30%. Ik heb erin geslaagd om een ​​uitgeverij te vinden die 30% kost, waardoor ik 70% verlaat en ze duwen ook jouw werk en zet je muziek op tv, film en media, zodat er veel voordelen zijn bij het ondertekenen van een uitgever.
Digitale distributie
Als u uw eigen muziek wilt vrijgeven, dan is het internet de plek om te zoeken naar digitale distributeurs. Er zijn veel waaronder CD Baby en Tunecore die het meest populair zijn. Als u uw muziek op iTunes wereldwijd wilt ontvangen en Amazon, Spotify, Emusic en nog veel meer dan helpen deze bedrijven u dit tegen een kleine prijs te doen. Zij kosten u alleen een vergoeding om een ​​enkel of album te uploaden en u houdt alle verkoopinkomsten in.
Online Radio
Online radiostations zijn een geweldige manier om je muziek te horen en ik heb gevonden dat Last FM en Jango een aantal geweldige manieren hebben om je muziek te promoten. Ik heb onlangs Jango gebruikt en vond het vrij effectief, maar je moet voor spelen betalen. Ik zou u adviseren om 1000 stuks te gaan, wat vrij goedkoop is. Hun prijzen zijn op de website. Je muziek op Jango zal draaien met artiesten die vergelijkbaar zijn met jouwe. U kunt dit op de site instellen wanneer u uw muziek registreert en uploadt. Luisteraars kunnen ook een fan van je muziek worden en Jango zal je een email sturen met vermelding van hun naam en locatie. Sommige fans kunnen u een e-mailadres versturen, dat erg handig is voor het opbouwen van uw fan base. U kunt elke week ook 3 bulkberichten naar uw fans verzenden vanuit het Jango dashboard, dat ook een geweldige manier is om contact te houden met hen. U kunt hen gratis downloaden van tijd tot tijd om ze te houden. Zodra u ze aan het grond aanbidden, loopt u op, dan vertellen ze al hun vrienden over uw muziek.
For more information kindly visit https://soundspotters.com/

No comments:

Post a Comment